Nurhck aslında biraz kadermi desek bilmiyorum. Burda hep bu konuyu okuyorum ama bazılarının 3. Düşügün de bilinmiş anlamış dr bana da 23 haftamda dikiş atıldı ama benim 1 hafta karnım agrıdı adet agrısı gibi evde kayınvalidemler falan vardı iş yaptım hep belim falan çok agrıyordu normal dedi herkes dr gitmedik bi gece dışarı çıkmıştık tuvalete girdim orda normal tuvaletti kalkamadım dogrulamadım sağ bacagıma basamadım bastıgım anda kramlar giriyo bagrıyodum hemen acile gittik ordaki dr hemen anladı kosalma var dedi hastaneye aldılar serum igne sabaha kadar kaç serum igne takıldı sonra eve çıktım 1 hafta yat dedi yattım kontrole gittim 2,4 dü hemen geri hastaneye alındım ve 3 gün boyunca tedavi sonra amaliyat oldum. Bugun 35. Haftaya girdik hep yattım tuvalet ve yemek yemeye kalktım sadece