Kızlar ben 7 aydır istifra ediyorum ilk 6 ay hiç yemek yiyemedim 6 aydan sonra yemek yemeye başladım iştah açıldı ama malesef bulantı kesilmedi kusmak hayatımın bir parçası oldu ne yesem kusuyorum artık korku haline geldi bende doğumdan sonra da bu şekilde bu durum bende kalır mı diye çok üzülüyorum yemeğe gitsem aynı evde yemek yapsam aynı, ilaçları bıraktım çünkü hepsini kullandım fayda etmedi, benim gibi olup doğumdan sonraki halini aktaracak birileri var mı :(