VildanHaylaz Hiç bir testin iyi çıksın kötü çıksın %100 güvenilirliği yok güzel kardeşim. Benim iyi çıktı fakat nerden bileyim doğumda bi problem yaşamicamı. Eşimin kuzeninin karısının herşeyi yolunda giderken doğumda olanlar oldu ve epilepsi hastası olarak dünyaya geldi. Kızcağız 5 yaşında ama 2 yaşını yaşıyor şu an beyin olarak. Ben tamamen şans olarak görüyorum bunu. Vazgeçme bebeğinden..