27 haftalık hamileyim eşimin sonucu pozitif cıktı bende belirti yok diye test yapılmadı ayrı odalarda kalıyoruz. Fakat bebeğe birşey olur diye çok korkuyorum daha önce korona geçiren anneler var mi hastaneye de gidecektim oda kaldı sekerim yüksek çıkmıştı şimdi gidemeyecem diyete devam edecem ama korkuyorum ikisininde bebeğe zararı olacak mı diye. Bide bu karantina süreci bittikten sonra negatife döndükten sonra hastaneler kabul ediyor mu bizi? Herşeyin üst üste geldi baya kötü durumdayım yardımcı olurmusunuz güzel anneler baya panik haldeyim