Momster bende ilk söylediklerinde tedirgin oldum. Ama doktor sorun yok genetiktir dedi. Doğduğunda bütün yeni doğan bebeklerin kafasını ölçtüm avuç içimle hastanede 😂 kendi kızımınki ölçünce ağlamıştım.. niye çok küçük diye🤭 cocuk doktoru da sorun yok dedi halbuki.. biz anneler herşeyi dert ediyoruz maal3sef.😊 korkma kibar bi bebişin olacak. Minik sapkalar al annesi simdiden