10 gün önce kasık agrılarımla beraber vajinal kanamam olmustu hasteneye kaldırıldım 1 gün yatış verildi kanamam durdu doktorum evde istirahat edeceksin dedi sadece lavabo ihtiyacın icin kalkacaksın dedi igne progestoron kullandım yerimden kalkmadım hic bir iş de yapmadım yasaktı zaten
bugun kontrole gittim ve kanama alanım incelmiş doktorum yemegini masada yiyebilirsin hafif evin icinde yürüyebilirsin genel olarak dinleneceksin dedi ama oturabilirsin de dedi basından gecen var mı varsa o sürecte nasıldı cünkü sürekli yatmak beni bunaltıyor bebegim iyi cok sükür en basından beri saglıgı iyi suan tam 13 hafta 4 günlügüzz siz neler yasadınız yemekte olsa sadece yapabilir miyim cok yorulmadan sürekli uzarak???