Hanımlar üç gündür bi 10 15 dk karnım şişiyor midemin kaburgalarımın orası sanki üşütmüşüm gibi ağrıyor nefes alamıyorum bebekte o taraflarda toplanıyor ya kafası ya ayagı şişlik harici ayrıyetten sertlik oluyor. 2 aydır doktora gidemedim enfeksiyonum cıktı gecen ay acayip evhamlıyım yoksa erken doğum riski mi var diye kendi kendimi dolduruyorum korkmaya basladım 3 gün üst üste olunca… yalancı sancı mı acaba diyorum ama bilgim yok nolur yardımcı olun ekimin 5 inde randevum dayanamıyorum bekleyemiyorum