Asi123 Tevhidehli1 benımde bugun kontrol vardı hiç yükselmemiş sabah aksam içiyorum birde ne yapcam bilemedim sıyah üzümde yiyorum
Melike145334 Tevhidehli1 evet bende aynı şekılde O ilacı alıyorum çok düşmüş kanım nasıl olur anlamadım
aaysegndz Bende de asla düzelmeyen şey sabah akşam kullanıyorum ama daha dün tahlil verdim yine düşük çıkmış ne yapmam gerekiyor anlamıyorum
Kkaya0153 Ferrum kullanıyorum günde bir adet ve kanım hep yüksek. Önemli olan ilacı doğru kullanmak. Cay,kahve,süt,peynir gibi ürünler tuketmeden 2 saat önce veya sonra içmek lazım
Tevhidehli1 Melike145334 bende ilacı içiyorum 1-1.5 saat sonra bir şeyler yiyorum dudaklarım yüzüm bembeyaz . PekmeZ içmek zararlı olur mu acaba şeker çıkarır mı ki günde bir kaçık içsek