0101sevo Herkesten duyuyorum eve geldim 10 kilo gitmişti dogumda diyor dogrumu o kadar gidiyor mu ? Özellikle kilolu olarak hamile kalanlar burda mı ?
Birminiginannesi 0101sevo normal dogum olursa 5 kilo fln gider ama sezeryana olursa sadece bebegin kac kilo dogduyaa o gider gun gun vermeye başlarsın
sinber 0101sevo kızıma hhamileyken 21 kilo aldım doğum sonrası 34. Gün tartıldığımda 17 kiloyu vermiştim
cloverart 0101sevo sezeryanla doğumda hastaneden çıkarken 7 kilo vermiştim. 4kg doğum yaptım. Ama sonrası çok hızlı verdim. Hele ki ödemse çok hızlı gidiyor kilo.
Elarabia İlk dogumum sezaryendi bende 6 kilo gitmisti 5 gunun sonunda . Sonra hizli hizli gitti . Sezaryenden sonra 2,3 hafta istah kaybi yasadim ameliyattan dolayi . Ama normalde evet daha fazla gidiyor kilo
senemyavas 53le hamile kaldım 69la doğum yaptım. Doğumdan sonra tartıldım 57ydim. Şimdi emziriyorum. Emzirme döneminde sürekli acıkıyo insan haliyle hiç ağzım boş durmuyor. Hayatımda yemediğim kadar yiyorum. Açken 56 57 faz yediğimde 58 Bayaa yediğim zaman 59 oluyorum