Ates2020 evet sorun çıktı gittiğim doktor ultrason aletini kullanmyı bile bilmiyodu o an kendi doktoruma gitmemek gibi saçma bişey yaptım plesantan çok asagıda dedi 2 hafta sonra kend doktoruma gittiğimde plasentamın yukarda olduğunu gösterdi hiç bişey sorun yoktu korktuttu beni açıkcası her meyse cinsiyet içinde 3 nokta virgül bişey dedi kendi doktoruma gittiğimde ise hayır suan göstermiyor zaten noktayla olucak iş değil bunlar dedi ki bu kadar cinsiyet yanılması postu acılımcada beni ilgilendirdiği için hep altındayım 🙏🏻🎈 inşAllah bende net bişey öğrenebilirim hevesim kursağımda kalmadan alışverişe başlarım her anne gibi 🙏🏻🐥 ama suanlık durum bu 🤷♀️