mery_golge İki ayrı hastanede verdiğim için böyle çıkmış olabilir mi ? Ne anlama geliyor tecrübesi olan veya bilen var mı? Doktor randevum haftaya salı günü yine kaygılandım
Cicilibicili mery_golge iki ayrı hastanede değerler farklı çıkıyo canım. Keşke aynı yerde tekrarlasaydın
Mamyyyyy mery_golge cumartesi bir gün özel hastanede yaptırdım 5400 çıktı Pazartesi sağlık ocağında yaptırdım 7471 çıktı
mery_golge ecembugra53 2 katına çıkması gerekiyor diyorlarya benimkinde yavaş artış olmuş kafam karıştı
Cicilibicili mery_golge evet canım o şekilde tekrarla. Bana doktorum özellikle aynı yerde betaya baktırmamı söylemişti. En az %60 lık artış bekleniyo ama değer aralıkları farklı olabiliyo hastanelerin ve farklı farklı olabiliyo o yüzden
ecembugra53 mery_golge canım herkesin bir değil herkeste beta değeri farklıdır senin için rahat olsun Rabbim bebişini saglıkla kucağına al canım nasip etsin Rabbim gönlüne göre versin canım 😊😍🤲🏻🐣
Bireylulmasali İki katı drğil canım %60 oranında artış olması da sağlıklı denektir tabi aynı laboratuvar olsa daha iyi olur ama maşallah güzel artmış ☺️
Dgull Özellerle halk sğalığı laboratuvarlarının baz aldıkları değer farklıdır. Bu yüzden ya tekrar özelde ver yada devlette 👼🏻🌺