Hanımlar merhaba 34 haftalık hamileyim. 13 haftalıkken doktorum cinsiyet için %90 kız dedi. Daha sonra 20 haftalıkken başka bir doktora gittim. Cinsiyeti söylemeye pek yanaşmadı (başka doktor tercih ettiğimiz için biraz hoşlanmadı sanırım.) Zaten biliyorsunuz falan dedi. Yarım ağız kız dedi. Biz önceki doktor yüksek ihtimalle kız dediği için hep kızımız olacağını düşündük, düşünüyoruz. Fakat şöyle ki çevrem karın şeklimden vs. erkek olduğunu söylüyor, dün doktora sordum bebek artık büyüdüğü için bacak arasını görmemiz zor dedi ve göremedi. Kafam çok karışık kızıma bir sürü hazırlık yaptım. İnşallah hayırlısı olur. Sizce cinsiyet değişmiş midir?