Mom653 canım bu tamamen sana bağlı kime göre erken kimene göre geç ,bir şey olacaksa başında da olur sonunda da olur.
benim ikizlerim olacak inşallah eğer erken başlamasaydım yetiştiremezdim al al bitmiyor cinsiyet de farklı olunca iki ayrı çeyiz düzüyorum bebeklerime şimdi zaten kendimi kaldıramıyorum şimdi başlasam ne yapardım bilmiyorum iyi her şeyi önceden hallettim diyorum.