öncelikle 29. haftadan selamlar🤗 valla ben markette satılan hiçbir ürünün sağlıklı olduğuna inanmıyorum. bebikomun kıyafetlerinin hepsini ersağla yıkadım missssler gibi oldu 😍 hayırlısıyla doğduktan sonra da şampuan krem vs. hep ersağ almayı düşünüyorum.zaten evimde kullandığım temizlik ürünlerinden de çok memnunum.şiddetle tavsiye ederim annişler💛