Fe123 belirli gittiğim bi doktor yoktu zaten doktorlar olmuyor o gün hangi nöbetçi doktor varsa o giriyor. Sadece şunu diyim sinan zorsuyu kimse önermiyor her önüne geleni sebepsiz yere yatırıyormuş. Allah bakıyormuş bide hep birşeyler istiyormuş mesela bana gelirken salça ayva fındık vs şeyler getirin diyormuş haberiniz olsun