Arkadaşlar 12.haftama girmek üzereyim ve 6.haftadan bu yana kolumu kaldıracak halim yok,ev işi bir yana kendi kahvaltımı bile kendim hazırlayamıyorum, yemek yapacak halim yok,, sürekli yatmak istiyorum, evin içinde 2 yürüsem hemen yoruluyor geri yatıyorum,Bu kadarınıda yaşayan var mı?