Merhaba 37. Haftanın içindeyim doktorum bebeğin kanala girdiğini söyledi , nstde sancım az da olsa çıktı , sonra benim açılmam var mı diye baktı doktorum yoktu. Beklicez dedi kanaman olursa da korkma dedi. Kanala girdikten sonra ne kadar sürede doğar bebekler genelde. İlk hamileliğim ☺️ şimdiden teşekkürler cevaplar için 🌺