Merhaba arkadaşlar bende doğurdum. 😂 Oğlum 6 günlük olduk bile. 👼 31. Haftadan beri erken doğum riskim vardı. 5 gün hastanede yattım bu yüzden. Nidicart, magosit ve Progestan fitil kullandım. 37. Haftama kadar ilaçları kullandım. Ona rağmen nst de sancım hep 100lerde çıkıyordu ama açılmam olmuyordu. Doktorum çok fazla riske sokmak istemedi. 37+5de oğlumu dünyaya getirdim. Ameliyathaneye girerken çok korktum çünkü bu benim ilk ameliyatımdı. Doktoruma beni genel yapın Spinal yapmayın bile dedim. Spinalin daha uygun olacağını söyledi. İyi ki de Spinal yapmış. 😊 Belimden iğneyi vurdular inanın hissetmedim kolumdan damar yolu açarken daha çok acıyordu. Sol ayağında minik bir elektriklenme olacak, 3 dk sonra ayakların uyuşacak dediler öyle de oldu. Sondayı uyuşukken taktıkları için hissetmedim. Dokunmaları hissediyordum, durun ben hissediyorum dedim 😂 meğerse beni çoktaaan kesmişler. 😊 Biraz yavaş nefes al şimdi baskı hissedeceksin dediler öyle yaptım. Ve oğlumun güzel sesini duydum 😊 oğlumun dünyaya gelmesi 15 dk benim ameliyathaneden çıkmam 30 dk buldu. Ameliyathane den çıktım odaya geldim. Bir kaç saat sonra uyuşmam geçti ağrılarım başladı. Ama inanın abartılacak gibi değil. Kalkarken zorlandım yalan yok. Hatta yatayım beni kaldırmayın dedim. Ama hemşirem o kadar iyiydi ki, sağ olsun yavaş yavaş yürüttü beni. Amam inanın en iyi gelecek şey yürümek. Acıyor demeyin yürüyün. Yürüdükçe gaz attım. Kalkarken ve yatarken ağrı oluyor ama inanın sezaryanı çok abartmışlar. Hiçbir baş ağrısı çekmedim. En büyük sıkıntım 2 gün sütüm gelmedi. 3. Gün eve geldik. Duşa girdim öyle geldi. Yine kabul etmedi bebeğim sütü mecbur mam verdik yine. 3. Günden sonra sütüm geldi şükür şimdi emiyor yavrum. Arkadaşlar korkmayın, kendinize inanın. Evet yine kalkarken ağrılarım oluyor ama bunlar normal. Depent alın en büyük kurtarıcınız. Allah hepimizin evladını bağışlasın. Herkese kolay doğumlar diliyorum. 🌼🌼❤️