[silindi] Kaçıncı haftanızda çatlaklarınız oluşmaya başladı? Ve kaşıntıyla birlikte mi çatlıyor yoksa birden bire mi çatlıyor?
Keriminmutluannesi [silindi] 30 dan sonra başladı 36 yım büyüdüler iyice kaşıntı son bir haftadır oluyo malesef
Gokhangurbet58 [silindi] 27.haftada karnim catladi kasintiyla beraber kullanmadigim sey kalmadi ama yine de catlaklarim olustu
Dilara55 Keriminmutluannesi peki herhangi birşey sürdünüz mü ? Vazelin hindiztan cevizi yağı vs gibi şeyler
Keriminmutluannesi [silindi] hayır canim bende hiç fark etmedim ilk çatlaklarımı ama hergün aynada bakınıyodum, birden çıktı o kadar yağ krem sürmeme rağmen((
Keriminmutluannesi Dilara55 hepsini sürdüm bio oil nivea çatlak kremi palmers kakao yağı falan hep sürdüm aam çatladım hemde kırmızı kırmızı(( sanarım yağla kremle falan alakalı değil deri yapısıyla alakalı
Dilara55 Keriminmutluannesi yaaaaaaa genetik de olabilir diye duydum ben ama şahsen korkuyorum su içmekle alakalı falan da dediler günde 4 5 litreye yakın su içiyorum ama ne bileyim
[silindi] Keriminmutluannesi ya bende sürüyorum çatlarsa da az çatlar diye düşünüyorum ama bilmiyorum korkuyorum inşallah çok çatlamam😥
Ereninannesi @[silindi] 40. Haftamdayim düne kadar hicbirsey yoktu dün esim farketti 3 yerden ufak ufak catlamis 😏 hic belli olmuyor yani
Ozlmtrs Bende 28. Haftamdayım malesef çatladı karnım. şu an kırmızı olduğu için yok edilebilirmiş. Bugün izlediğim videoda sarı kantoron yağının çok iyi geldiği söyleniyorudu. Alıp denicem inşallah işe yarar 🙄
Keriminmutluannesi [silindi] inşallah sende olmaz canim, sen sürmeye devam et İnşallah bi hayrını görürsün🙏🏻
[silindi] Keriminmutluannesi yaa😥 çatlayınca yapacak birşey yok sanırım onlarda bize meleklerimizin izleri napalım☺
zgrYilmaz Maalesef dün farkettim bende daha 20 haftaligim ama gogsumun alt kısmı çatlamış 😣 tabi ki sağlık olsun ama can sıkıyor yine de inşallah lierac krem işe yarar hemen sipariş verdim 😊