srpgnr Papatya13371 mide bulantısı ama zamanı belli değil her an olabilir,sürekli uyku ama uyuyamama ayrıca çok ciddi kabızlık 😞
-mercimek- 11+1 haftalığız hala bulantılar kusmalar kalp çarpıntısı son gaz devam 🤢 inşallah bir an önce biter şu şikayetler 🤲🏻
kubmes3 10+5 olduk biz de sürekli bi öğürme hissi var ve arada kusmakla sonuçlanıyor😤 kalp çarpıntısı ve sürekli uyku isteği de cabası🥺
Esrattp Papatya13371 benim oluyor hatta öncekilere göre daha da arttı yanlara doğru yayılmaya başladı sanki rahim genişlemesindendir diye düşünüyorum ama bilmiyorum tam
Esmaaaa_15 Rabia_karaman003 bitter çikolata tavsiye etmişti doktorum bi kaç kez faydasını gördüm ama yine de riske atamıyorum çok ağırlaşmadan parol içiyorum ben yoksa çok fena oluyırum
Poyraz_basak Bende 9+4 um adete göre bugün kontrole gittim kalp atışı kontrol için 10 haftalık görünüyor bebişim çok şükür sağ saglim duyduk kalp atışını 3 hafta sonra ikili taramaya gidicem 🙏😀3 kaybım bir oğlum var bu 5. Gebeligim
Kader67- Bende 10+3 ikili tarama testine 14. Hafta gitsem bi sorun olur mu daha erkene randevu bulamadım fikri olan var mı 😞
Papatya13371 Kader67- canım 14. Haftaya kadar yapılması gerekiyor diye biliyorum onu kaçırırsan 3lu testi yaptırırsin bir tanıdığım öyle yapmıştı ama yinede doktoruna sor istersen