Mevlude_40 Kizlar kaçıncı haftada yapılıyor 4lu tarama testi. 3. Yaptirmadim 2 li temiz çıktı. Devlete gittiğim için 4 lu ye ne zaman gidecem bı bilgim yok maalesef
Pirayem Mevlude_40 16 ile 20. hafta diye biliyorum ben 2li ve 3 lü yaptırdım sadece hatta 3 lüye bile gerek yokmuş ikili test yaptırmakta yetiyormuş daha önce öğrenseydim hiç yaptırmazdım detaylı ultrasona girdim 20.haftada