Deletedmom417 Sabah kontrol vardı bebeğim 2 haftadır gelişmemiş suyuda azmış doktor suni sancı vericem dedi hastanedeyim 37+5 haftalık hamileyim dua edin yalvarırım korkuyorum nolursunuz dua edin😔😔😔😔😔
Pinkyellow Deletedmom417 korkma bol bol dua et derin nefes alıp ver kasların gevsesin ki ağrıyı rahat atlatabilesin bebişin gelicek bak çok güzel bişey bu Allah kolayca.kucagina almayı nasip etsin canım 🤲🏻☺️🌸
3506 Deletedmom417 Rabbim içinize huzur, ferahlık versin.. Sanki göz açıp kapatır gibi koşa sürede sağlıkla bebişinizi yanağınıza koydukları ana gelmenizi diliyorum, hiç canınız acımadan, pıt diye gelsin kuzucuk, Aminn 🤲🏻♥️🧿🙋🏻♀️🌷😍
urazaslan Deletedmom417 ay ben seni hep görürdüm buralarda çok üzüldüm. korkma ama güçlü ol bebeğime kavuşuyorsun❤️ allah sag saglim kucagına almayı nasip etsinn
Tugba09 Deletedmom417 hiç korkma demekki dünyaya gelme zamanı gelmiş artık😍 hemencicik geçer gider inşallah ve kucağına alırsın bebişini😍