minnie11 Merhaba arkadaşlar, instagramda falan görmüşsünüzdür. Hediyelik desenli şekerler yapılıyor 3lü 5li 7li gibi şekillerde paketleniyor. Yaptıran ve memnun olan var mı? Sekercisokagi diye bir sayfa var ordan sipariş vermeyi düşünüyorum.
ozgeya minnie11 gizemsekercikolata sayfasından oğlumun doğum günü için yaptırmıştım. Hem çok ilgili ve alakalıydılar, hem de ürünleri çok güzel ve lezzetliydi.
minnie11 ArasMom34 teşekkürler, şekerlenmis olabilir mi ya da tatları güzel midir diye tereddütte kalmıştım :)
ArasMom34 minnie11 bende tereddüt etmiştim ama geldiğinde lezzetliydi meyve aromalı gönül rahatlığıyla alabilirsiniz rica ederim ne demek
ArasMom34 Ebru10 ben 37 haftama giricem yarın doğum cuma günü belli olacak havalarda soğudu zaten bir sorun yaşamadım