Merhaba arkadaslar
ikinci hamileliğim ilk kızım 4 yasında ve 6 ay boyunca mide bulantısı yasadım fakat bunun gibi değildim 😕 bu resmen bütün yaşam enerjimi çekti aldı. Nasıl anlatacagımıda bilmiyorum aranızda bayılanlar olmustur. Bayılmada önce basın patlayacak gibi sıcak olur içinde bir boşluk ve tuhaf bir his hissedersiniz her gün bu durumu yasıyorum ama bayılmıyorum bas agrısı içte tuhaf bir his mide bulantısı sabahları safra cıkarttıktan sonra aksama kadar öğürme ile mide rahatsızlığı☹️Suan tahmini 8 haftalığım net belli değil bu hafta sonu belli olucak ama mide bulantısına
artık tahammül edemiyorum. İlk hamileliğimde calısıyordum şimdi calısmıyorum tadını cıkarıcam diyordum ama minik fasulye cıkarmama sebep olmuyor. Bebe aspirini folik asit kullanıyorum. Mide için sadece gaviskon ama geçirmiyor cunku mide bulantım yanma gibi değil. Siz neler yapıyordunuz aranızda benim gibi olan varmıydı. Bana yardımcı olursanız sevinirim bu hamileliğimde de 6 ay mide bulantısı cekmek istemiyorum 🙁