Fatma2277 Bir zamanlar Alpella’nın Ülker’in içi çikolatalı Petibörleri vardı gece rüyamda ondan yiyordum ezan okunmadan hemen önce uyandım canım nasıl ondan istiyor anlatamam internetten falan araştırdım bulamadım. Onlar tamamen kaldırıldı mı kızlar ya 🙁
Ozdmrkbraa Fatma2277 amaaan kız hadi meyve sebze olsa da şehirler arası sorsak bunu bende görmüyorum bayadır aşeriyor musun bunu
Fatma2277 Ozdmrkbraa bugün gece rüyamda gördüm işte her şeyi yedim ama canım hala onu istiyor nereden aklıma geldi hiç bilmiyorum ki. Hatta rüyamda böyle bir tabaktaydı bir kaç kişi daha vardı benimle birlikte yiyen hepsini önüme almaya falan çalışıyordum😂 sonra bir anda uyandım eşimi uyandirdim ben çikolatalı bisküvi istiyorum diye gecenin bir yarısı 😂😂
Ozdmrkbraa Fatma2277 bende rüyamda gördüğüm yediğim şeyler oldu ama uyandığım da o tat sanki yeni yemişim hissi olduğundan canım istemedi petibör bisküviye çikolata sürsen nefsini köreltir mi