Kızlar Ocakta doğumum olacak Allah nasip ederse aldıklarım hep çok inceymiş üşürmüş gibime geliyor 🤦🏻♀️ Sizler neler aldınız kaçar tane aldınız ?
ben 10 lu hastane çıkışı
5kısa kol
5uzun kol body
2tulum
1 takım (hastane çıkışı olarakta kullanılır)
1 alt pijama
6 çorap
10lu ağız mendili
3 battaniye aldıklarım şimdilik bunlar.
Bide sağlık ocağı kontrolü hastane için kalın bi tulum mont tarzı alacağım.
daha neler alsam diye düşünüyorum 🤔 fikirlerinize / tecrübelerinize ihtiyacım var.