Arkadaşlar normalde özelde bi doktora gidiyorum ama ufak tefek sorunlar var gebeliğimde onun için doktorum bi araştırma hastanesine yönlendirdi detaylı ultrasonu orda yapmamı istedi bende uludağ üniversitesi kadın doğum gözlem den randevu aldım ama şuan aklıma takıldı sormak istedim bu universitelerin hastaneleri devlete bağlı mı yoksa yarı özel mi oluyor gidipte muayane ücreti ödeyen var mı