Attent Selam güzel anneler bugün bebeğimin %80 kiz dedi doktor 1 ay sonra tekrar bakılacak acaba dönermi cinsiyeti hic oldumu boyle sizde
avukatveanne Attent 13 +2 haftalığım doktorum erkek olduğunu söyledi ama değişebilir dedi 16. Haftayı beklicez net olması için sizde bekleyin değişebiliyor çünkü 🎈
Cerenay Attent benim de ayniyim bebeğim göstermedi kemik yapısına bakarsan erkek dedi ekim 19 da rañdevu verdi bakalım çok merak ediyoruz değişecek mi 🙂
SeMmaA Canım ben 14+2deyim 13+3te öğrendim kız dedi 2doktora sordum ikiside kız dedi yani doğru çıkıyor genelde kızdır hayırlı olsun 🥰
SeMmaA avukatveanne ben 2doktora gdiyorum birisi özel birisi devlette ozeldeki doktorum kesin kız dedi inanamadim dün devlete gttim oda kız dedi artık kesin kızdır diye düşünüyorum 😆