Merhaba arkadaşlar hamileliğimin başından beri çok fazla şişkinlik sıkıntım var. Hiç birşey yemememe ragmn sanki çok yemiş gibi midemde şişkinlik baskı hissi oluyor. Çevremden duyduklarıma göre rezene çayı şişkinliğe çok iyi geliyormuş. Ve hamilelikde de kullanılıyormuş. Kontrole gittiğimde doktoruma sormak tamamen aklımdan cıkmış. Sizlerden hiç kullanan oldumu acaba yada herhangi bir bilginiz var mı ?