Ebru2403 Doktor kan tahlili yaptı kanimda bir tık enfekksiyon cıkmış idarsr tshliline gore ilac vericek galiba boyle olanlar varmi
Zeynepekr Ebru2403 Gebeliğimin başında yaşadım bende doktorum yazdığı antibiyotiği kullandım ve çok su içtim birde ayran ve yoğurt yemekte geçiriyor .
Ebru2403 Seyhann0606 benimde yarın cikicak idrar kültürü bakalım sizin 2 aydır geçmesi ilaç falan kullanmadıkları veya bebeğe zararı oluyormu
Seydasvmn Ebru2403 antiboyotik almamazlık yapma kana geçtiyse antibiyotik olmadan geçmez canm bol su iç korkma bende hep var kanada karışmıştı geçti yine oldu yine antibiyotik kullanıyorum
Seyhann0606 Ebru2403 hayır ilaç kullandım aslında ama geçmedi bi türlü . Doktorum olumsuz birşey demedi ama eczaneci tanıdığımız birisi iyi konuşmadı sanki tekrar ilaç almaya gittiğim de . “ daha geçmedimi bu normal birşey değil dedi …
Ebru2403 Zeynepekr bende 14 haftalığım işte bakalım kanda enfeksiyon çıktı ama idrar kültüründe bakıcam doktorum