Hashasim2020 Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor bugün nstye girdim ama sancı çıkmadı 36 haftayım 🌝 bebek dönmüş bakalım artık her hafta kontrole çağırdı 😍 sizler nasılsınız nasıl gidiyor bebekler kaç kilo oldu 😻
ags Hashasim2020 37+2 olduk biz de. Geçen hafta 3290 kilo civarıydı. Biraz önden gidiyoruz🤷🏻♀️ Ara ara gaz ve adet sancısı gibi sancılarım oluyor dört gözle bekliyorum artık her şeyimiz hazır bakalım ne zaman gelmek isterse ☺️
Sezensu Hashasim2020 34+3 bebişimiz hala makat geliş inşallah döner diye dua ediyoruz alışverişlerimiz bitti pazartesi 35+1 de temizliğe başlıyoruz çantamız daha hazır değil 🤷🏼♀️ Fiziksel olarak iyiyim şükür çalıştığım için zorlanıyorum ama genel olarak mide yanması harici çok büyük sorunum yok.. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ❤️
asyaninannesii Hashasim2020 35+4haftalik olduk yarın kontrolumuz var bakalım kaç kilo olmus en son 33 haftalıkken 2800dü.ara ara bacak agrım ve adet ağrısı gibi oluyor sanci çıkmadı bende de yarın birde çatı muayenesi yapacak 🥰❤
Miyne89 Hashasim2020 bnmde bebek asagi dondu yola girdi dedi doktor dun hareketleriniz cok cok azaldı asiri korktum kontrole gittim nst ultrason her sey normal çıktı alttan muayene etti açıklık olabilime ihtimaline karşı canim asiri yandı ve korktum açıklık yokmuş ama sukur 3300 bebeğim 1 ekim sezeryan tarihim
Hashasim2020 ags maşallah çok güzel kilosu o sancılar ara ara bana da oluyor özellikle çok sertleşiyor karnım ama nstde birşey çıkmıtor 🙊 sağlıkla gelsinler inşallah 😻
baharsmom 36+1 haftaligiz cuma gğnü kontrolüm var bakalim🤭 gecen hafta bende nts girmşştim baya menmun beyefendi halinden tık yok😄
Zynp01 Miyne89 bnmde 1 ekim sezaryen günüm son 1 hafta geçmiyor cideen 1 cm açıklığım vardı 5 gün önce
Minigimm2020 Hashasim2020 35 de 2400 di 36yiz suan 🙂 haraketleri cok cogaldi sizinde oylemi aşırı tekmek atiyo acitiyo
cagla24 Hashasim2020 36+5 olduk 10 gün sonra zorunlu sezaryenim var bebeğim dönmedi 🥺 cumartesi tekrar kontrolümüz var 36+1 de gittik 2970 gram 47 cm oğlum 💙🐣
Tuanazra 35+5 olduk. 35 de 2800 gramdi. Cuma gunu karar verilecek sanirim 37+3 te kavuzacagiz 5 ekimde. Makat gelis hâlâ idrar torbami deliyor adeta
Zynp01 Hashasim2020 38 deyim bu ağrılar bıçak saplanmaları bel ağrısı bni mahvetti 2 gün önce nişanım geldi bebiş de 3100 gr 49 cm
Miyne89 Zynp01 nisan geldi 1 cm açıklık dediniz e doktor yine de 1 ekimi beklicek mi sizin bnmki dun hareket azaldı deyince bile istersen beklemeyelim alalım dedi
Miyne89 Zynp01 evet 1 yıl gibi bi hafta benim dun çıkmadı açıklık ama o muayeneden sonra açılmışmidir bilemem ay aklım çıktı 38 arti 5 e denk gelio benim sezeryanim sizin
Zynp01 Miyne89 bnmde 39+6 doktor öyle istedi içerde büyüsün dedi ama bni ciddi anlamda zorluyor şuan 38+5