Merhabalar kızlar 23+1 gebeliğim var dün detaylı ultrasonda amniyon sıvım az çıktı birde güzel kızım 1 buçuk hafta geriden geliyormuş hiç böyle bir şey olmamıştı hep iyi giderdi yaşamış olan var mı ne yapabilirim ne yapmalıyım 2 hafta sonra tekrar gidicez ve o süreye kadar haftamıza yetişmemiz gerek bu konuda bilgisi olan var mı ?