Handemyyy Öncelikle merhabalar hamile anneler ben 28 haftalık hamile olarak bazen adet sancısı gibi sancılarım giriyor sizin de böyle oluyor mu ? Yoksa bu başka bişeyin belirtisi mi?
Belinaynannesi Handemyyy 37 haftalıgız bendede oluyor çok normal bu sancılar gerçek doğum sancısını hazırlıkmış
Zeynepekr Handemyyy 32. haftamız bitiyor iki haftadır bende de aynı hafif sancılar var sanki adet olacakmışım gibi zaten ağırlaştığımı da hissediyorum normal olduğunu düşünüyorum artık 🤷♀️