dilaracftc_2000 İlk gebelikte olabiliyormuş veya stresliyseniz de hissetmenizi engellermiş..
10 gün önce normal muayeneye gittik, artık bu hafta hissetmen gerekiyor yavaş yavaş başlar dedi. Arada tırnak batar gibi oluyor bebek mi dedim evet büyük ihtimalle dedi hemşiremiz.. Hissetmezsen 24 saatte üç kez hemen gel diyince biraz tedirgin oldum.. Eşime bir sıkıntı var da söylemiyor mu , ayrıntılıda söylerler ben karışmayım mi diyor dedim.. Yurt dışındayım ve sağlık sistemlerine bir türlü güvenemiyorum ilk baştan beri çok rahatlar, lekelenmem var ona bile kafadan önemli değil dedi geçti Yani.. İki gün evvelde apar topar tekrar gittik, kendisi hemen gelin dedi zaten.. Çünkü geceden itibaren göbek deliğimde bebişim taş gibi oldu sanki, batma hissi hiç olmadı.. Gittik baktı ve hareketini gözlerimle gördüm.. Hissetmiyorum bunları da dedim.. Bebek plesantanın yani eş dediler besin çantası altında durduğu içinmiş, plasentayı da gösterdi.. Belki sizinde öyledir.. Bu kötü birşey de değil, araştırdım.. Bazı gebeliklerde yanda olurmuş bazısında vajina çıkışını kapatan yerde dururmuş, son durum tehlikeli ama üstte gayet normal yazıyordu..Stres yapmayın.. Sağlıkla gelsin kuzularınız inşallah 🧿🤲🏻♥️🙋🏻♀️🌷