Bu sabah 5 de WC ye kalktım sonra belimden kasıklarıma şiddetli ağrı çekmeye başladım uyuyamadım yatınca daha fazla arttı evin içinde yürüdüm bir saat cektım sonra sıcak bı duş aldım hafifledi aştım ve uyudum suan o derece ağrım yok suyum ve nişanım da gelmedi napmam lazm bılmıyrm hastaneye gitsem mi