Busra066 kuzum doktor bakmasa bile baktır belki doktor anlıyordur sıkıntı olmadığını söylemek istemiyor seni boşuna endişelendirmek istemiyordur. Ama sor sen hocam rahim boyum nasıl diye. En azından kafan rahatlar. Mesela benim doktorum tehlikeli boyutta değil dedi. Hep kontrol ediyor. Her gittiğimde