MYstryy 12. Haftada d vitaminine başlanacağını hemşirem söyleyince dün doktorumu aradım bana da decavit , monovit ya da coledan damla kullanabileceğimi söyledi. Kontrole gitmeme 2 hafta var. Hiçbir değerime bakmadan doktor bunu söyledi. Ama D vitaminimin oldukça düşük olduğundan eminim. Bu yüzden 2 hafta kullanıcam ama hangisini alsam bilemedim hepsi aynı mıdır yoksa farkı var mıdır diye danışmak istedim sizlere 🌺