hamisanne33 ben sibel hanımla birlikte çalıştım. Çok çok bilgili, becerili bi doktor. Hastalara yaklaşımı da güzel. Ahmet başaran hocaya da detaylı ultrason için gittim. Çok açıklayıcı, sizin tüm sorularınızı detaylı cevaplıyor, yönlendiriyor, takip ediyor. Zaten tanımı da o koymuştu. Mustafa hocayla tanışmadım ama çalışan arkadaşlarım mesleğinin en iyilerinden olduğunu söylüyorlar. Hatta ahmet hoca yerine ona gitseydin demişlerdi. Oligohidroamnios tanım konduktan sonra da Ali Acara takip oluyorum. Kordosentezimi de o yaptı. Ali hoca için zaten konyada en iyisi deniyor. Bu dört doktoru her anlamda önerebilirim. Hepsi mesleğinde çok iyiler.