Kızlar iki hafta öncesine kadar bebeğimin hareketlerini çok sert hissediyordum. Sonra artık daha çok olarak toplanmalar şeklinde sıklaştıgını hissettiğimde kontrolüm de doktoruma sordum normal bi sıkıntı yok dedi. Ama bu hafta öyle tekme gibi değilde arada oradan oraya geçişlerini hissediyorum sadece. Siz ce normal mi 🙂