prensesim35 Rabia_karaman003 bnde migren var parol tek içebiliyorum hamile olduğum için o da düşük doz olduğu için fayda etmiyor bi ağrım olunca sessiz ve karanlık odaya geçiyorum uzanıyorum başımın altına yastık vb bişi koymuyorum biraz dinlendikten snra geçiyor
Rabia_karaman003 Bende yoktu migren falan hamile olalı başladı mahvetti beni hafta sonu çektim şimdi bugün bidaha başladı parol bosaa