Ozlem3458 6+ 3 günlük gebeyim kanamam oldu hastanede yatıyorum bugün bebeği büyümemiş gördüler beta sonucu düşük çıkarsa mecbur kürtaj olmak zorundasın dediler aynı durumu yaşayan varmı
Burcu3506 Ozlem3458 durumdan haberdar edin bizi birbirimize destek olalım kürtaj olacaksan da korkma inan anlamıyorsun
Ahsend49 Benimde 6+1 de kalbi durdu demişlerdi öyle kürtaj olmuştum. Beta değeride normalde 2 güne bir yükselir yükselme olmazsa veya düşerse gebelik sonlanmış demek oluyor kesin şekilde