Arkadaşlar merhaba. 17 eylülde tüp bebek için yumurta toplama işlemi yapıldı bana. O günden beri karnımdaki acı geçmedi. Çiş esnasında özellikle inanılmaz acıyor sağ alt tarafım. Sizlerde de böyle oldu mu?
Bir de yaşım 33 ve tek embriyo değil 2 embriyo koydurmak istiyorum. Doktor riskli dedi erken doğum olabilir miş. Sizlerden 2 embriyo koyduranların deneyimlerini dinlemek isterim.