Zzsm Merhabalar 2 ay önce 20 haftalık meleğimi kaybettim maglesef doktorum folik asit verdi folıc1 adı nasıl kullanmalıyım sormayı unutmuşum gğnde bir dedi ama aç mı tokmu bişey farkedermi bilmiyorum sizler nasıl kullanıyorsunuz acaba
Heyecandorukta Zzsm Sabahlari kahvaltidan sonra kullaniyorum ben, antibiyotik gibi saatini tutmaniza gerek yok ama rutine otutrmak icin gunun ilk saatlerinde kahvaltidan sonra tok karnina kullanmakta fayda var🐥