Gencanne_er Ya kızlar ben 3,4 haftalık hamileyim içim böyle değişik yatınca bişeyler beni rahatsız ediyor rahat yatamıyorum çok yeni hamileyim sizce normal mi
Ecmelbeyza Gencanne_er Evet canım normal bulantı yanma ekşime ben hepsini yaşadım mide kasları gevşiyor hormonlardan ve ben artık midem çalışmıyor heralde demiştim. 😅ne yesem dimdik duruyo içinde Ya da geri çıkıyor .
Ecmelbeyza Gencanne_er çok rahatsız ederse doktoruna söyle benim de öyleydi gaviscon yanma için verdi bulantıya da prilamdr verdi . Ben biraz tedirgin oldum her şeye ilaç kullanmayayım diye çektim öyle resmen . Şimdi 10. Hafta yanma ekşime ağrılar gitti bulantı kaldı . Soğuk süt içiyordum iyi geliyordu . Domates salçalı şeyler mahvetti bide asitli meyveler ekşi falan . 12 haftada azalır diyolar biraz hafifledi ama yine de var .