Merhaba arkadaşlar 18+2 haftalık olduk. İki gündür sabah uyandığımda bebeğim sol tarafa toplanmış ve sert bir şekilde duruyor. Sonra kalkıp göbeğimi okşayınca düzeliyor. Ara arada karında ağrı vajinada batma oluyor. Normal mi bunlar sanki haftama göre erken değil mi bu toplanma işi. Erken doğum riskinden korkuyorum. Herşey normaldi en son kontrolümde ama 🙄