Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak.hcg testim 5 gün aralıklarla 0.357 - 1.2 - 0.200 çıktı .Bu nedir yani ? Kimyasal bir gebelik mi yoksa beta hcg her bayanda böyle negatifte dalgalanirmi? ilk bebek denememizdi ve korkuyorum.negatif değerde dolanıp durup hamile kalamamaktan.yorumlariniza ihtiyacim var :(