Mom72727 Hanımlar günaydın 38e kadar bekleyeceğiz ama çok zor dedi doktorum 36dan sonra bebeği dönen var mı 🙄
Sevdiss_17 Mom72727 kuzum benimki 32 haftalik ve donmemis yan duryyor bu haftalarda sizinki hangi pozisyondaydi
Sare34 Mom72727 canım evde emekleyerek yürü benim bebeğimde 31+5 tam dönmemiş bende biraz daha büyümesini bekliyorum emekleyerek yürümek için, kuzenimin bebeğide hala yan’dı onada söyledim emeklemiş geçen gün doktora gittiğinde bebeği dönmüştü 😊
Prensesimm77 Mom72727 benimde 1 hafta önce 31+2 de dönmemişti bi dahaki kontrole kadar döner inşallah
turansmom1 Mom72727 benimkide 31de dogum pozisyonu almistı 32de geri döndü 33de yine doğum pozisyonu aldı 34de yine döndü şerefsiz😂
Mom72727 fadime03- muhtemelen 39u geçene kadar bekliycez sadece 38den sonra gün verilecek ama o sırada sancım felan olursa zaten direk alacaklar sezeryana bekletmeden
Mom72727 Sare34 bende deneyim canım duymuştum hatta eşim dalga geçti benle sakın öyle bişey yapma felan dedi de aklımda hala sadece doktor artık çok zor gelişimi biraz önde diyince zorlamak istemedim 🙄
Elifinzeytini herseyin hayırlısı diyin kızlar benimki 26. haftadan beri doğum pozisyonunda 29 haftalık oldum asırı zor geçiyo o çatı kemiğimdeki ağrıyı anlatamam size sadece yatabiliyorım üstelik zaten sezeryab olcak mecbur neden döndün oğlum ne gerek vardı diyorum😂
Mom72727 Elifinzeytini hahaha hamilelik başlı başına farklı birşey 😁 Benim ilki normaldi kendimi çok odakladım ondan oldu heralde
Sare34 Mom72727 tam emin değilim ama oda 33 veya 34 dü ama dediğim gibi emin değilim yalan olmasın, ama doktor onada demişti bu bebek yer yapmış dönmez sezeryan yapmamız lazım. Emekledikten sonra dönmüş, sende bi dene istersen 😊