murkam arkadaşalar bisey sormak isdiyorum ben 9hafda+4 gunluk hamileyim belim kasiklarimda ağrı çok oluyor normalmi bilgisi olan varmi iki gün önce ultrasondaydım bi sorun yok dedi dokdor böyle durumla karşılaşan varmi birde şekerim çok yuksek insulin kullaniyorum ondan ola bilirmi lütfen bilgisi olan yazarmi çok korkuyorum bebeyime bişey olmasin tesekur ederim şimdiden
Ftmkrdgn murkam canim endise etmene gerek yok insallah bir sorun olmaz bebegini sagsalim kucagina almak nasip olur. Benimde cok kasik agrilarim karin agrilarim olurdu dayanilmaz derecede hemde girdimmi kıvrandırırdı yerleşme agrisi diyorlar bu agriya☺️
Didem111 murkam Benim de çok kasık karın ağrılarım oldu 6 aylığım daha yeni yeni geçti diyebilirim doktorlar hep normal dedi. Bi sıkıntı da yaşamadım
Ecmelbeyza murkam Bende de Kasıklarda batma vardı o haftalarda normalmiş rahim büyüyormuş . Bir de kabızlık demişsiniz Ya bak sana önemli bir bilgi sakın sakın WC’de zorlanma rahimde kasılma yapar . Kayısı ye üstüne bol su iç WC’ye rahat çıkarsın .
Cckckz murkam nerdeyse 12. haftaya kadar kıvrandırcak kadar sancılar çektim şükür ki zamanla azalıp kayboldu endişe etmeyin yerleşme ağrıları diyorlar buna
murkam Ftmkrdgn iki gündü kabizlikda var bilmiyorum neden böyle benim canım çok yandi tup bebekle hamile kaldim gebeliğim riskli geciyor zaten şimdi ağrı olmasi beni korkutuyor ınşallah siz dediyiniz gibi yerleşme ağrısıdır cok korkuyorum ama
Nisanurunannesi3850 murkam Amin insallah bence bi sıkıntı yoktur ama içiniz rahat etsin istiyorsanız bi doktorunuza mesaj atıp sorabilirsiniz🤗❤
murkam Butuful simdi geldim dokdordan bi sorun yok dedi ama neden ağrı oluyor anlamadim olmamasi lazim diyor tahlilde yapdilar ultrasonda herşey yolunda neden bu ağrı bilemedim
Butuful murkam o haftalarda oluyor cnm benimde olmuştu korkmuştum sorun çıkmamıştı şimdi daha çok ağrıyor benim belim
Hapymoom Bende 6+4 haftalık hamileyim, karın ağrım benimde oluyor birde kabızlık , resmen karnım şişiyor hissediyorum
murkam Hapymoom bendede kabızlık vardi kaysi meyvesuyu icdim duzeliyor ama ağrılar gecmiyor korkuyorum
asiltosumm35 murkam canim endise etmene hic gerek yok yerlestigi icin agrin oluyordur ultrasonda da hersey yolundaysa. İlerleyen haftalarda da kilo alip yer actigi icin agrin oluyor 😂 doktorum ben ilk randevuma gittigimde demisti ki nasil karnin buyuyor diye endise etmiyorsun agrin var diye de endise etme 😂 tabi siddetli degisik bir agri olmadigi surece. Bu agrilarimiz normalmis
murkam asiltosumm35 4 gündü gecmiyo önceden kanamalarim oldugu icin korkuyorum ultrasonda bebekde bi sikinti yok dedi dokdor
Pembgl murkam yüzeysel ağrılar bel ve sırt ağrısı ara ara oluyor hep bence adet sancısı gibi şiddetli ve rahminden olduğunu hissettiğin ağrılarda korkmalısın yoksa karın ağrısı hafif kasılmalar normal
murkam Pembgl ama 4 gündü gecmiyor agrilar belim koopucakmis gibi kasiklarima vuruyor üç defa kanamam oldu ondan korkuyorum düşük tehlikesimi