Happybabyyy Kizlar, heyner ve bebekonfor un ahsap anne yani olabilen besikleri var. Ikiside nerdeyse ayni hiçbir farki yok. Sizlerin bu iki markadan tercihini kullanıp, memnun olan veya olmayan var mi acaba
26_26_26ggg Happybabyyy ben Heynerden aldım çok güzel duruyor hem hafif beşiğin önü iniyor anne yanı oluyor 3 kademeli olarak yatağı aşağıdamı yukardamı istediğinize göre ayarlıyorsunuz ve beni en çok sevdiren şeyi de doğal olması boyasız sırf kayın ağacından üretilmesi oldu daha kullanmadık ama ben çok beğendim.ayrıca İçinin yatağını ben ayrıyetten aldım içinde hepsi geliyor ama ben beğenmedim
mikican Happybabyyy heyner aldım hepsiburadadan kurulumu falan çok basit 15 dkda kurdu eşimle babam ben de o sırada nevresimlerini cibinliğini yıkadım çok hosumuza gitti sallanabiliyor kademeleri var ve gerçekten doğal
Imfromlastnight Heyneri beğenmedim. Kalitesi çok kötü. Ham ahşap ama kıymık batıyor resmen ele. Bebek elini sürse biraz büyüyünce batabilir. Kurulum desen berbat. Hem açıklama kötü hem de delikleri o kadar biçimsiz yapmışlar ki eşleşmiyor. Delikler tam delik değil bir de onları tam yuvarlak delik haline getirdiler. Cibinlik direk çöp. Takmadım bile. Naylon birşey. Görsem almazdım anlyacağın