Bende de 5.aydan beridir var. Dönerken, ayağımla bir şey ittirecekken, oturup kalkarken dikkat etmezsem ağrıyor. Şiddetli değil öyle. Bir doktor olabilir demişti. Diğer doktor magnezyum eksikliği olabilir dedi. Magnezyum kullanıyorum ama aman aman bir değişiklik olmadı. Normal doğumu nasıl etkiler acaba diye düşünmekteyim. Yapıyla ilgili bir durum demek🤷♀️